>

Hann tyvärr inte med allt.. MEN ÄNDÅ :D!

3 bhar, såklart av märket Ella M <3 Fitta, vad det är svårt att fota svart med blixt..
Två halvt genomskinliga tshirts
Hittade faktiskt ett par tighta jeans, brukar vara rätt svårt.. Gillar ju stoooooora byxor :D Dessutom är jag cepepetig med färgen..
5 trosor, bara jag som tycker det inte finns något kul i affärerna längre..? Finns ba massa spets, jag gillar spets, men saken är ju att dom är INTE snygga.. Gillar söta trosor, i somras fanns det ju massvis!
Skulle egentligen köpa lite mer shampoo&balsam etc, och sen till Jysk och hitta massa saker till sängen. Men hann inte, för lika smidigt att åka hem när mamma slutar jobbet liksom :)
Nu ska jag lägga lite kläder i tvätt, sen laga mat!
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: