>

Har fixat massa bra!

mobilbilderna blir alltid dåliga :<
Aja careface om det, ska väl va lite hygglig ibland och lägga upp en bild på ah, liksom.. snygga mig :)
Nejmen serious, skulle inte gått upp vid 6 idag, så jävla onödigt. Duschade, och när håret torkat (vid 8), så sprejade jag i nån NY sorts värmeskyddsak, men tydligen var det värmeskydds-styling spray. Så det va som hårsprej, fast det torkade segt. Kunde inte gå med det i håret :< Så gav mig in i duschen IGEN! Så använde hårfön ändå.. Kunde lika gärna sovit 2 timmar mer. Dessutom mådde jag superdåligt (som jag alltid gör när jag har sovmorgon?) känns som om man ska spy, och det gör om man, om man äter/dricker något. och sen ska man på bussen, där man redan mår tillräckligt illa ändå. Men iallafall, det släppte hyffsat fort idag.
Var kul att se Sofi igen, och träffade Blom i verkstaden! Sprang emot honom skrek "BLOOOOM!" och gav en stadig kram! Haha, så gullig är min lärare :D Och lille Jonas och ojoj, hihi. 
Iallafall, slutade matte b idag, det blir nog rött skönt, slippa få massa frånvaro därifrån :D Dessutom kunde jag inte koncentrera mig, men det blir skönt att slippa det nu. Känns dock som om jag gör någon besviken, men ah, jag kan inte alltid va perfekt :)
Sen har jag bokad tid för mer p-piller, och nyss ringde jag och anmälde mig till körkortsteori, schweet.
Nu ska jag äta lite, peace out!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: