>

Har ni tråkigt? >:)

Sitter här och kollar min statistik som bara går uppåt, och tycker lite smått synd om er! Klickar er in på min otroligt söta blogg, för ni vill se nån snygg bild på mig eller ba njuta av mina vackra inlägg - så är jag asdålig på att uppdatera!
Iallafall, nu när skolan börjat har jag inte mycket kul att berätta, och när jag väl har nåt bra, så har jag inte tillång till dator, och tycker mobilbloggande är sjukt segt :D
Men vet ni något som iallafall är kul?! Imorgon är det verkstad, det bästa på hela veckan! Och svenska på morgonen, kommer inte långt, så ska nog jobba lite hemma, och sen se vad Sofi säger (grupparbete), är faktiskt rätt kass på att arbeta i grupp ibland :)

Fick bli en söt Hans, happyface!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: