>

Vill spy, men jag är iallafall trött för en gångs skull ;)

Hela veckan har jag seriöst mått superunderligt. Kanske har jag druckit för lite vätska? Mår bara illa hela tiden och har spykänsla. Och igår när jag åt, var magen som förr i tiden, riktigt vidrigt. Dock kan det bero mycket på maten, det var inte jag som hade lagat maten, inget fel alls på maten NEJNEJ, men ah, jag och min mage har en gräns antar jag. Det blev kanske för mycket. Fan ska va glad att magen sköter sig riktigt bra nuförtiden, skönt att slippa spy upp minsta lilla vattendroppe man druckit.. :) Fan nu är jag inte trött längre, undra om mamma vill se på film med mig, det va så mysigt igårkväll :)
Känner för att göra något drastiskt men, what to do?
charmigt.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: