>

FÅR FÅR FÅR

Jag är så sjukt jävla trött idag, och jag borde verkligen sova nu, men snart så! Tänkte visa vad jag hittade igårr
Denna STORA fågeln satt i tomten, jag tycker i vanliga fall att fåglar är äckliga, men den här var det så synd om. Han kunde knappt flyga och va asseg, typ påväg att dö eller nåt? Så vart det en askaxig liten fågel som flög på den hela tiden, typ försvara sitt jävla revir (VADÅ DET ÄR MIN TRÄDGÅRD..)
Iaf köpte min tv, och kopplade in den. Har alltid vart skeptisk till platttvar, och den här gjorde inte mitt omdöme bättre. DET SÖG. Fan när jag koplla in med HDMI till datorn, jo lagom okej bild, men dvd, nowai. Dessutom så var det precis som jag trodde, äldre filmer ser skit ut på nya tvar.. 
Lämnade tillbaka skiten iaf.. Mycket tid rann bort ba för det
HÄR ÄR IAF MINA SENASTE INKÖP, ah, jag vet att allt är assnyggt och att alla vill låna va mig nu :) Och hitta ett par brillor på rea, har inga heeela (inte för jag trivs med solbrillor men..), så tänkte med dessa kan jag ragga massa bbbbrudar i sommar!
Men fitta va irriterande, på kameran såg färgerna bra ut, men nu sitter jag vid min stationära och typ, trosorna är i färgerna gul och lila.. Najs med blå bild. Ska nog ringa Vinod imorrn...

Förövrigt vare nåt ute som skrek som fan nyss, tänkte föder grannens hästar barn? Ne, inga hästar där längre ju, kärringen dog. Ba polacker eller va det va som renoverar, inte kan det ha varit djur som slogs? Sick
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: