>

Nån bild från igår

Världens bästa väder, som vanligt? :)
Såg bättre ut sådär..
Iallafall, åkte även och bytte min söta LG dvd. Och kom hem med denna, en Blu-Ray. Vart ju hur awesome som helst. Skrek och dansade av glädje när regionhacket funkade. Tyvärr vart det inte mycket att hurra för. NTSC filmerna vart svartvita (står ju att den ska fixa PAL&NTSC automatiskt?) Aja, såååklart fanns det inte någon meny så man kunde välja PAL, NTSC eller Auto. Perfekt, perfekt.
Tänkte jag ville ha den, den hade ju DivX Ultra, så den vart ju asbra på att stödja massssa olika filformat etc. Och Blu-Ray är väl kul?
MEN INTE FAN SKA JAG HA ETT MASKINHELVETE SOM INTE KAN SPELA UPP HÄLFTEN AV MINA FILMER NORMALT!
Fick ceperyck idag, och orkar inte med skithelvetena längre.
Bestämde mig för att imorrn åker jag lämnar tebaka skiten, och köper nog en ny TV istället.. och en HDMI sladd.
Peace.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: