>

Bildbomb innehållande vatten, berg och skog!

Utflykt idag med familj, Micke och Rebecka! :) Och sånna här bilder är så mysiga så!
Jag tyckte dom va äckliga redan då. I bilen hem satt jag och frös ihjäl för mina byxor oxh skor va dyngsura :D.
Ärligt talat visste jag inte vart vi skulle, trodde vi skulle göra en vanlig tripp till Skövde, men landade i en massa naturreservat, väldens bästa kläder typ.
Svårt att fånga höjd på bilder, men det va riktigt jävla högt! Ser ni hur vattnet fortsätter där nere? Kul att trilla i :)
Cuuutee
"Trappan" ner bland bergen, hihii
Avslutar med en bild tagen igår, hyn ser extra äcklig ut för jag är nysolad och schleeten. Ska dra till alla möjliga ursäkter jämt, även fast man egentligen ser ut som en ihopkrymt liten mögelsvamp irl :)
Iaf, mitt kalas igår, kan inte påstå att allt extrabesvär kändes sådär vidare värt.
Nu måste jag dra, jobba och tjäna pengar imorrn, spännande att se om instämplingen funkar haha! Blir sena dagar den här veckan!
GODNATT!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: