>

Ah känns ju inte sådär vidare gött

Det här är resultatet efter man supit sig dyngrak, trillat och somnat på marken, och såklart landat på mobilen. Nej lite ironi sådär. Har ju tappat helvetet tusen gånger, men igårkväll ville den inte. Fan att jag inte hade (ORKAT..) köpt silikon-skal-skydd sak än, hade den säkert klarat sig..
Aja jag kände väl just då att fan, jag har haft en toppenkväll så skit i det. Så tänker jag än. Men jag visste inte om jag drömde eller inte, jag blir ju så till mig när jag är bland folk, träffar ju inte mycket folk.. Så jag visste väl inte om jag drömde eller inte. Så såg jag mobilen, och trodde att jag kollade på en sån där vanlig bild på en krossad mobil. Men nu har man ju vaknat till och ja, den är trasig på riktigt, det går inte att vakna upp och göra om.
Men just i sånna här tillfällen är jag väldigt glad att jag faktiskt har massa sparpengar, som liksom finns där för att hjälpa en i till exempel sånna här situationer. Men jag har som sagt haft en asmysig kväll, så ja, jag känner mig faktiskt inte så besviken, ba lite klantig :)
Så vart ju glad, men ja, kom hem 2, somnade strax där efter, och lite innan 4 ringer en idiot (;D) och pratar med mig i 3 timmar. Så ja, känns inte värt att gå och sova nu, kan jag inte somna ikväll.
Och sen är jag lite orolig just nu för vännen min.
Det känns faktiskt piss, imorrn äre praktik igen, och jag vill hänga mig.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: