>

Bara för att mitt vackra ansikte inte vill synas på bild

Typ, piercingar fastnar på bild, men vad mer? Förövrigt ser jag asfet ut på bilden för den är tagen nerifrån och jag orkade inte lyfta på huvudet, inte lätt att va så ytlig som jag.
Den här och ett tiotal bilder till togs idag, försökte liksom ta nån bild på fejjan, men inte fan vill det sig! När dagarna är halvmenade ser inte leendena alls riktiga ut :)
Jag SKA lägga upp bilder nu, satt och kolla igenom lite halvgamla onormalt sexiga bilder föreställande mig själv :)
Såklart vill alla se :) Det är ju för bildernas skull man kollar bloggar hahahaa! Även fast jag aldrig tar nya bilder KAAAAN det ju va lite gött, slippa bläddra i historiken för att hitta bilder :) Puss på er alla, mina gullefjun.
Hittade bild från när jag gjorde traguspiercingen! Kan säkert hitta liknande bilder, bara att be om det, så skickar jag ett väldigt intimt och privat mail som man sedan får göra vad man vill med..
Här, kära vänner, har jag kletsmink endast på min ljuvliga haka :) Va väl nån finne eller nåt.. Jag är ju jämt söt?
Min söt-min
Min ihoptryckt-duckface-min. Såklart har den stadiga fotografen vart jag :) Är iaf brun, kunde ju fan se ut som en blatte. Speciellt med en KEPA på huvet, lite gangster är jag nog. Lite rebell, eller vad man ska kalla det.
Dessa två bilder reflekterar min kåta blick, den har liksom alltid funnits där.
SÅÅÅÅ, nu har jag gjort mig besväret att lägga upp bilder på bloggen, för att bli bekräftad, och hoppas att någon liten stackare tycker att jag är fin. Klockan är 11 och om 24h BORDE jag sova, godnatt.
Postad i: I mitt huvud Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: