>

JAG SKÄMS Å EUROPAS VÄGNAR!

Den bögigaste och bland de sämsta låtarna vinner? Det här händer typ alltid, pga töntig grannröstning, eller är världen seriöst skadad?
Jag är inte speciellt förtjust i typ sån musik som Eric Saade sysslar med, men det är mycket bättre än Azerbaijan.. Blir riktigt irriterad. Och med tanke på att Azerbaijans låt är svensk(visst, pinsamt för Sverige..), men man använder inte nåt annats land låt i Eurovision, och heller inga vidare patrioter som säljer låten till Azerbaijan i DETTA syftet, fyfan dom borde hängas!
SLÅSS FÖR FOSTERLANDETT!
Nu ska jag mysa i min sköna säng, efter att ha suttit uppe helt i onödan, VI VA SÅÅÅ NÄRA.. Bra gjort ändå Saade, trodde inte det skulle gå alls.
Over and out!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: