>

Awww

Skolan var inte kul, vi ska tydligen ha verkstad på fredag igen - TILL KLOCKAN 20 I 2!! :< Hemskt, jag vet!
Men ja, har nyss vart i stan med mamma! VI var och betala in massa pengar, sen till djuraffären och kollade burar.. FICK SYN PÅ EN JÄTTESÖT HAMSTER!!!!!! SILVER VIT :< Jättesöt! :< Jag vill ha den :< Okej, hihi. Funderar på att kanske ska jag ha Ochie i mitt rum, så skulle han säkert bli gladare! Men ja, det skulle totalt sabba det mysiga i mitt rum :< Skulle jag behöva ta bort min teakokare och allt det där mysiga från min bänk-bord-sak :< Men hade jag brors stora rum, då jävlar! Juste, iallafall, vi var och hämtade ut paket också! :D Mina 4 filmer har kommit,
LUCKY!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: