>

Fredagsmys?

Det är otroligt att när klockan slått 3 brukar tiden alltid börja flyta iväg. 
När pappa kom hme idag hade han med sig en massa skojj saker, handdukar, påslakan set och en badrock. Han hade köpt två påslakan ett till mig ett till bror, så valde jag det grön-vit rutiga (Riktigt fint för att vara utvalt av min pappa! Han är för gullig. Dock föredrar jag ju barnmotiv men men, ibland får man väl se mogen ut!) Dessutom har jag bestämt att jag ska bli ägare av den mysiga badrocken :)
Jag har nyss kollar klart på en massa "sönderspelade" Wallander/Beck filmer, och nu är jag jätte kissenödig!
Ska välja ut en bra skräckis, hämta müsli, tea och mysa ner mig i sängen igen, innan det är läggdags! tihi 

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: