>

Söndag morgon, seeeegt...

Usch och jag som tycker att jag inte har mycket tid på veckodagarna. På helgen ska man ta det lugnt, men inte då. Fick inte en lugn sekund igår, hann inte sitta vid datorn en ända gång ens. Ännu mindre se sista episoden av Rurouni Kenshin (1a dvd:n.. Som jag inte kunde se klart i fredags pga lite för lite med tid!).. Jag vaknade såklart sent igår, brukar ju bli så på lördagar, någon gång vid 8. Sen åt jag äckligt godis, så mådde jag skitilla av det i flera timmar, jättekul senare när jag skulle till stan då! Vid 10 skulle jag sätta upp håret och klä på mig för skulle in till stan.. Köpte skor åt bror och shampoo&balsam. Bestämde även för att köpa pizza ta hem. Kom sen hem nästan kl halv 3.. Före jag åt pizza var jag tvungen att duscha... För annars skulle inte mitt hår hinna torka innan vi skulle iväg på kalas. Fick trycka in hela pizzan i käften, eller nej men ja, sen fixa mig, och åka iväg... Där bjöds det direkt på fika, tyvärr var jag inte speciellt sugen, hade mått skitilla hela dagen, skitmat = må sämst. Efter det gick jag, Mia och bror ut. Det är trevligt att vandra runt i Lugnås. Tårta äta när man kom hem (till Mia såklart). VI åkte inte hem sååå sent skönt det. Kunde lägga mig vid halv 11 iaf (lite sent men ändå..). Vaknade för typ en timma sen och har sen dess dampat loss på min dator, men nu borde den inte ge sig! Den får inte, för jag måste skriva nu! Har ju en novell/Berättelse att skriva som ska vara inne på tisdag.. Men det är najs, har precis kommit på hur nästan allting ska gå. Åh va kul det ska bli :)
Men sen ska jag ju hinna läsa en bok också.. Till typ nån gång i maj...
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: