>

Söndag

Vaknade sent idag ;< 10 över 9, för la mig inte förens 12. Jag vet det är ju sååå sent!
Sitter just nu och lyssnar musik och tittar ut i fönstret, det är soligt ute men än går det ann, men senare blir det jobbigt, när solen kommer ligga på i mitt rum .__. Kan inte fatta att folk går ut och "njuter" av solen :z..
Idag ska jag väl mest se på film, som vanligt. Blir nog Wallander, och sen Wedding Peach, såg ju ej på det igår. Det känns som man inte gjorde mycket igår, man orkar inte med den äckliga värmen. Aja, jag va ute cykla runt Hassle igår, blev skitmycket andfådd efter bara 5 minuter ;< Usch va hemskt, i vintras kunde jag ju fan springa i flera timmar.. Så ja, det blir INTE gymmet än på ett tag, måste träna upp mig lite hemma först, kan ju inte komma dit och vara typ död efter 10 minuter löpande :z Blir ju lagom pinsamt att bara komma dit. Att konditionen kan ändras SÅ mycket på bara 3-4 månader, det är fan deprimerande :o.
Men iallafall, imorgon är det måndag, har jag tur kommer mina filmer, hihi. MEN sen på tisdag är det skola igen, usch blä vill inte :< Och har ett litet sår i pannan som jag fick när jag och mamma klippte ner busk saker, kommer ju se ut som en gris. MEN även så kommer tisdag va jättebra, för senast då kommer jag ha fått hem min anime <3 Fast har ju massa anime att se innan jag ska se de men..
Men ja, nu ska jag gå äta min müsli och se på anime!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: