>

VOFF

Inget paket idag, nu är jag ledsen :< MEN IMORGON SÅ ;D;D;D;D
Har som sagt klippt håret, det är jättekort :< Men det känns så mycket bättre att ha fått bort dom där slitna äckliga topparna, och om 2-3 månader borde jag ha samma längd som innan jag klippte mig, hihih I can't wait!
Har nyss sett sista Wedding Peach dvd:n.. Eller alltså, sista dvd:n i själva tv serien, sen har jag en dvd med OAV episoder ;)... Men ja, snart ska jag äntligen se School Days, hoppas det lever upp till mina förväntningar, väntar mig något som får det att kännas i hjärtat. Serien sägs vara väldigt bra dock är den inte speciellt högt rankad på AnimeNewsNetwork, men det är bara upp till bevis :) Jag menar det är ju inte så att AnimeNewsNetwork bestämmer vad jag tycker är bra, t ex Love Hina animen är bara rankad "Good", och Love Hina mangan är rankad "Very Good", visst är manga i princi alltid bättre, men liksom. LOVE HINA ÄR DET BÄSTA SOM FINNS :zzz inte bara bra, utan extraordinary, ehe ;D
Ska nog beställa hem några Ghibli filmer (såklart de Storbrittaniska releasarna, hata Sverige :<..) snart (SÅKLART MIN ABSOLUTA FAVORITFILM HOWL'S MOVING CASTLE!!) och nästa månad blir det iaf 1 eller 2 säsonger av Ranma. Efter jag fått hem alla säsonger av Ranma (plus filmerna och OAV episoderna?), och alla dom bästa Ghibli filmerna, så kanske jag ska trappa ner lite på anime köpandet, dock får man väl se hur det går då, men just nu skulle det kännas som en bra sak.. MEN när det väl händer så är det väl skitsvårt, hah!
MEN JUSTE.. VAD HÄNDE MED KARE KANO BOXEN?!.. Haha ja köpt den har jag ju inte, men får väl se om den finns kvar när jag känner att jag vill spendera pengar på en så "obetydlig" serie. Såklart kommer serien finnas i Sverige i flera år till, MEN inte den jag pratar om, jag vill ju som sagt inte ha äckliga boxar där allting finns ihoptryckt, vill ha lösa dvd:er. Men boxen med lösa dvd:er är t.o.m ganska ovanlig i utlandet, så (a)
Åhh varför finns inte ALLA Rurouni Kenshin OAV filmerna i Sverige för, dumma Sverige :<

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: