>

YAAY

Somnade såklart runt 10 igår ;) skönt! MIN BROR VAR SUPERGULLIG I MORSE! han kom in i mitt rum och började bädda min säng och fixa massa, typ "Kalle Kanin ska ligga här.. blablabla.." Haha så gullig! Han som inte ens bäddar sin egen säng :) 
Jag tror jag har en skyddsängel watching over me, för idag i verkstaden skulle vi dela upp oss i grupper och typ "designa" olika hyllor etc, eftersom dom ska fixa lite med matreialrummen. Var med Sofi, Emil och Dennis, gjorde såklart en skitsnygg hylla. Vi kommer nog börja med den på riktigt nästa vecka eller något när material och sånt kommit dit.. DÅ BLIR DET ATT SVETSA :< buhuu
Har FAKTISKT snart lust att åka till Skövde och hitta kläder :zz wtf typ. Blir nog att möta bror någon dag, så ska jag köpa stora killhoodies och bror typ tröjor, kul! Bror behöver nya skor också, nu är jag avundsjuk :< Kanske också kan få nya skor, yaaay? :D
Men nu har jag fan mat som väntar på mig vid sängen, och en p-rulle i dvd:n! Eller nej, en Van Veeteren film annars men..
SNYGGING BILD PÅ MIG! grrr grr grrrrr
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: