>

Antagligen jobba 11,5 timmar resten av veckan?

Eller ah, det är ju bara 2 dagar kvar. Men tänkte att vi skulle jobba 11,5 timmar då, så får vi 4 dagars övertid den här veckan, sweet :)
Jobbet va kul. Prat tanten kom fram till mig och Jenny typ "Är ni två tvillingar?", jag ba "HEHEHHEHEHEHE *är vi sååå lika?<3*". Jenny ba "Nee...!" hah.
När jag kom hem var Jessika Rebecka och Micke här. Typ för på fredags åker lilla Jessika iväg till Arjeplog(eller hur det stavas?), och ja, man kommer ju inte träffa henne speciellt ofta. Det känns lite konstigt att hon "försvinner", inte för att man direkt träffas superofta, men ändå :) Tänk på hennes familj, ojojoj, va dom kommer sakna henne :) Men hon får det nog skitkul där uppe :D
JUste, Jessika, Rebecka och Micke typ ba "FAN VA BRUN DU ÄR!" Det va vääääldigt smickrande, men nje, inte speciellt brun, ehe..
Hade tänkt jag skulle lägga upp lite bilder idag, men känner just nu att jag inte orkar. Snart är det läggdags så..
OCH JUSTE, fem dagar kvar till skolan! ojojojjj!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: