>

jag är fan stenkooooool!

har fan ingen tid att sitta vid datorn. man kommer hem och helt plötslugt är det läggdags! känns som om det bara har gått typ 2 veckor av sommarlovet. skönt som satan, har aldrig gillat låånga lov ;o :> i veckan hsr det hänt mycket på jobbet. vi lägger stenplattor, och shit det tar såå mycket längre tid än vadcman tror.. slitit som fan är det också, tusen gånger värre än elux ^^ fan va ont man hsr assså.. nu ska jag iaf äta nåt. btwww, jag skriver från min mobil, den är awesome. bara något osnidigt med ENDAST touch om man typ ska fippla upp mobilen när man typ cyklar eller nåt och fhörsöka skicka iväg ett sms. men som sagt, har ju inte testat än så, who knows ! :D menm omg hur kunde jag glömna att skriva att vi jobbsde 11,5 timmar igår, shitmygod! pusshej!
hade ingen rolig bild här men ändå.. föresten, har surfat i typ en timma nu, och det inte tagit ett enda öre? konstigt. ahja, awesome!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: