>

Jag har vart seg ..

I söndags tänkte jag skriva att jag varit ute plockat massa svamp (shit va mycket det är...) men sen blev det tråkigheter, har inte orkat göra något inlägg sen dess.
Idag kom mina byxor (dom blev skickade igår?!?!? ofta Schenker kan va så snabba)
Jag har inga direkta planer för vad som ska göras resten av dagen, måste såklart äta nån gång. Fast är mest törstig.
Shitmy, idag hade jag sovmorgon, skulle gå upp 7.. Men vaknade 6, jag är bra. Vaknade även 5 minuter över 6 igår, vilken tuuuur, för min locka ringde inte klockan 6. SVIKARE!
Spring Barbro lovade mig att vi ska springa nästa vecka på nån idrottslektion. Så jag är suuuperglad.

Vad som är lite segt är att megastore hade slut på Samurai Champloo boxen som jag skulle ha (Ska beställa en annan dyrare där ifrån, men kan inte nu. Har ju vissa kreditgränser..) så kontaktade kundtjänst och lite så. Dom ska avboka min order så ska jag flrnya den och lägga i lite annat, som inte fick plats förut (pga kreditgränsen..).
Dock är detta bara EN av mina beställningar från megastore. Den blir väl lite senare kanske, men careface eller. :)

Och junkyard skickade iväg min order idag, så får den imorgon/i övermorgon, yay me :)

Ni kan ju roa er med att checka denna videon. Haha jag tycker att VIDEON är jävligt underhållande att titta på ;D
(Btw, Nana har inte kommit in än.. Buhu :<)
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: