>

Ska se på Memoirs of a Geisha, yaay

.. Har inte rett den nu på ett tag. Den är så sjukt bra (förutom faktumet att dom av någon anledning pratar engelska...) Jag älskar det historiska Japan :D
Jag sitter med en stor stickad tröja och det är allmänt varmt! Kanske för att det är supersoligt och äckligt ute? Lite konstigt, allt det där med väder.. Igår vart det ett otroligt oväder. Åkte igenom typ en tromb igår (jag fick lära mig att det hette så :)..) och regnet bara sprutade ner, så man knappt såg vägen genom bilrutan, även fast vindrutetorkarna va på för fullt! Har ALDRIG sett något sånt, det är nog det officiellt coolaste jag har sett :)

En söt bild på Ranma!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: