>

SKola skola skola!

Det va kul att va tillbaka i skolan. Ofc inte i skolbänken, utan jobbet! Det va sjukt mysigt att träffa Sofi igen, jag har faktiskt saknat henne :) Hon känns så trygg på något sätt.
Jobbet va hur chill som helst, eller egentligen inte. Lite slitigt jobb faktiskt, dock kan man typ ta rast när man känner för det. Och liksom, ingen har någon direkt koll på en :) Fick damp för det inte fanns någon mikro i personalrummet, så vi gick på mikro jakt :) Va borta super länge, men liksom. Ingen bryr sig?! :D Haha. :) Sen så har dom lagt in en låda med massa enkronor nu, så man behöver inte betala något för kaffe/choklad och sånt.. Och så finns det en kolsyra maskin sak, OMG LIKSOM!
:) Vi har rensat ogräs typ hela dagen! Underbart. Imorgon kanske vi börjar gräva massa och lägga stenplattor, vi får se :)
Jobbar 7-16, så ungefär som elux då..
Efter jobbet handlade jag lite, och nu ska jag laga mat!
Föresten ja, hart sett klart på Onizuka nu :o Blev lite besviken bara, hade velat att Onizuka och Fuyutsuki skulle haft sex eller något men men! Superglad blev jag också.. Yoshikawa, som alltid blivit mobbad, slagen och sådär (framför allt av tjejerna) blev typ lite lovey dovey med Anko (som var en  av dom som mobbade honom). LUCKY!
Föresten! Ludwig är bäst, han väckte mig! :D
//JOHANNNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: