>

Snart sova.. :<

Har jobbat över idag, och kommit på att jag borde skriva min närvaro sak nu.. HAHA. Måste bara kolla igenom bloggen för att vara säker på vilka dagar jag har jobbat över... :) 3 dagar kvar nu bara, känns gött som fan!
Idag har vi äntligen lagt färdigt alla plattor, och nu är det bara segjobb och rensning kvar.. 
Och, om en vecka har skolan redan börjat, shitmygod!
BTW, jag ich så sur. Skulle gå till SunCity idag, för att ha en dejt med mitt underbara ståsolarium <3 Så blir jag så störd, efter att tiden gått slut (efter typ 10 min), så hör man hur en grupp ungar sitter utanför dörren. man ba- FAN inte vill jag gå ut i handduk lägga i mer pengar :z...
Dessutom missade jag 1-2 minuter i början, ba för att ungarna stod UTANFÖR SunCity, kunde man ju inte med att komma ut i bara handduk då heller och lägga i pengar, så fick lägga i pengar, fullt påklädd. Skynda mig av med kläder och fixa lite. Och solariumet går ju på av sig självt ett tag efter man lagt i pengar. Så missade lite där... Och blev knappt brun. Hade velat ta dom där 6 extra minuterna, som mina 30 kronor räckte till.. :<...
*Snyft*
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: