>

Otroligt!

Kan inte fatta att jag säger det här, MEN, ska nog skita i Ranma, blir alltid osäker när ja väl har pengarna , hah :) Men vill inte riskera att bli pankis utan att få nånting alls. SÅ ska satsa på att köpa Sukisho, och lita andra serier i stället :) HAPPY FACE JOHANNA, jag äääälllskar manga, yay yay. OKEJ. Funderar även på Wedding Peach, lär ju vara UNGEFÄR som Sailor Moon, lite gullig shojo kärlek och haha alll magic girl :) Vene, men det låter kul. Sen vet jag inte, Princess Princess kanske också är kul, är ju en Shonen-ai serie, men många säger att den är svårt att förstå/tråkig. Jaaa vad blir det av mig, sågon gång måste jag ju köpa hem Strawberry Panic också <3
Ahvafan, jag verkar ju typ nuts in me huvud, eller iaf.. Desperat :< MEN DET ÄR JAG INTE! SÅDETSÅÅ

FAN va jag saknar Strawberry Panic, var ju hur länge SOM HELST sen jag såg serien.. Är ju verkligen väldens gulligaste (yuri) serie. (alltså, tjej<3tjej) Är så gulligt, när Nagisa kommer till den nya skolan, med alla söta uniformer, så stöter hon på Shizuma vid det där trädet i skogsungen.. Och så blir hon helt röd i ansiktet :* Och Shizuma är äldre, mer erfaren och verkar så känslokall på något sätt. Men senare verkar hon hur sårbar som helst, stark karaktär det där! Grrr. Hihi det får bli att köpa hem nån gång, bara så att den känns lite dyr, men sen när jag inte har nåt annat jag "måste" köpa, så är det ju noll problemssss.
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: