>

YAY :)

Ville bara säga till alla att Loveless har dom finaste DVD-skivorna jag någonsin sett :* Dock ger inte bilden rättvisa. Men vem bryr sig, jag är ingen proffsfotograf :)
Dagen har spenderats med anime. Och nyss kände jag mig VÄÄLDIGT smart! På mina anime filmer från USA (region 1, dårå) så sänder skivorna NTSC-signaler till DVD spelaren, så bilden blir svartvit. MEN sen så kom jag på att jag kan gå in i menyn på DVD spelaren och ändra Auto-signaler till endast PAL-signaler. FAN VA JAG ÄR BRA! Vet att jag är lite seg ibland, men asså jag älskar mig själv, jag är så jäääävla bra ibland, YAY ME YAAY ME, tänk ett liv utan mig själv? :<
NEJ NU ÄR DET HANNAH MONTANA :D
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: