>

Ännu en tråkig dag

KONICHIWA! :D
Idag har jag inte gjort så mycket. Började morgonen med att sätta upp min spegel, resultatet är mycket trevligt!
Sen följde jag med mamma och pappa till Jysk för att köpa en skänker/låg byrå. SÅ jävla snygg varen ;o
Riktigt roligt det här asså. Allt började med pappas sabla KISS-gubbar och KISS-"tavlor", så åkte vi till IKEA för å köpa massa hyllor att ha gubbarna på, sen satte vi upp belysning under hyllorna, och nu en nu byråsak! Så fint blir det :) Riktigt skojj , verkligen. Tyvärr önskar jag att dom la ner pengar på att uppdatera mitt rum :). Eller nej, jag är nöjd som det är nu, men skulle gärna vilja ha vita + en svart + en blå vägg. Menmen, ska ju flytta ut om några år, så jag ser ingen mening med det. Jag trivs i mitt rum, precis som det är :)
Har nyss lagat mat, så ska väl äta och se på Suicide Circle :)
Visst ser vegetariskt riktigt mysigt ut? :)
Puss, ha det bra!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: