>

Hemma från IKEA

Godkväll!
Idag var en rätt kort skoldag, lektioner till 12, sen gjorde jag matte provet. Tog 2,5 timmar , dock satt jag fast på sista uppgiften i en timma. Menmen blev färdig rätt så perfekt. Gick och smsade pappa, som PRECIS blivit färdig hos frisören, haha tajmat :o Så åkte med honom hem, och var väl hemma en timma eller så.
Sen när mamma kom hem åkte vi till IKEA, för pappa skulle köpa några sånna hyllor som jag har, och lite annat skrot. Själv passade jag på att inhandla en till spegel, och hittade latté-muggar i söta färger. Köpte 2 grisrosa och 2 sandbeiga.
Vi var på IKEA i nästan två timmar, så det var endel gång (inget bra det..). Så ett tag efter jag suttit mig i bilen på väg hem börjar jävla cepefoten göra ont som fan. Så ja det är najs att gråta som en barnunge hela vägen hem!
Känner mig så jävla vek, jag som inte gråtit av smärta på flera år, jag som har så hög smärtgräns. Nej jag känner mig patetisk. Dumma fot!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: