>

Jag mår typ skit

Usch, mår illa och huvudet värker som.. Ah jag vet inte, men det är inte skönt iaf.
Är nog rätt trött också, och skulle behöva lite massage, nacken är helt stel och dum. Har sett på Vampire Knight i princip hela dagen. Men har även avslutat min Grave of the Fireflies AMV.. Har också känt mig sugen på något hela dagen, men kan inte komma på någonting som är gott ._. Och dessutom längtar jag till framtiden, jag vill så gärna ha barn. Haha. :) Tänk om det kommer en sjuksköterska/barnmorska någon dag och säger "du kan inte få barn". DÅ skulle man nog känna sig misslyckad. Nej nu ska jag gå ner och hälsa på mamma som kom hem för 3 timmar sen, och dricka tea :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: