>

God morgon

Pretty Face är roligt :)
Jag har nyss vaknat typ, bara för jag inte somna förens 3 eller nåt igår. Så duktig man har blitt med tiderna, det går inte att lägga sig tidigt :< Kommer bli jobbigt sen när skolan börjar.
Ochhh mitt paket från kawaiidesign kom idag, så får hämta ut det på torsdag när jag ändå ska in till stan och göra nationellt prov i matte A. Ska bli skönt att ha det avklarat. Och har jag tur får jag kanske göra matte B nu i vår.
Helt ärligt är det här som vilken annan dag som helst, har ingen aning om vad jag ska göra.
Men får väl ta och dricka lite tea och hitta på nåt skojj, och sen åka hämta ut mera medicin
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: