>

Söt.

Ibland undrar jag bara, hur det kommer sig att jag gång på gång lyckas vara en så dålig person. Jag som står så fast i att du var och kommer alltid förbli mitt allt. Men ändå, hur jag gång på gång förstör, besviker och förvirrar dig. Vilken sida av mig ska du se? Som en desperat hund, vill jag slicka dina fötter. Göra vad som helst för dig. Jag har inte ens sett ditt ansikte på flera år, jag kommer inte ihåg ditt skratt, men jag minns känslan..
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill du bli medlem på gratisbio.se?

Vill du ha 25 poäng extra?

Bli då medlem via min länk :D



Jag är med i månadens blogg, om du röstar på mig får du en länkning :D

(länken till bloggen finns i mitt inlägg som heter ”Månadens blogg”)

2010-01-24 @ 14:08:25
URL: http://maaajjiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: