>

Äntligen helg!

Jag är supertrött, men idag har det gått fint på jobbet, tyvärr inte så fint igår. Men skitsamma. Har handlat en MASSA underkläder, har fan aldrig köpt såhär mycket underkläder. Jag är ju inte speciellt intresserad av att köpa kläder, men underkläder behövs alltid! Lite dyrt blev det, men värt som tusan, sitter just nu provar massa (jag provar i princip aldrig annat än BHhar, när jag handlar haha!), sååå himla fint allting. Hittade världens snyggaste trosor, eller finns ju många fina men! Åhh! JHar även solat lite idag, TYVÄRR råkade jag trycka på OFF knappen efter 15 minuter :<... Menmen, Det är ju bara för att bevara den lila färgen jag har, eftersom jag inte hinner sola på "lovet", och skulle inte orka heller ändå men haha!
Har inte kollat posten än men hoppas att jag har fått mitt Rayman Gold spel, JAG ÄLSKAR Rayman, asså speciellt första speöet, hade det för mycket mycket länge sen, men sen försvann Cd:n..
Men ändå, nu ska jag njuta av att FÅ SOVA!!! Eller inte än men :) Måste äta något snart..

För dom som inte vet, jag älskar Amy :)
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: