>

Bästa dagen på jobbet, so far!

Det har vart så stressigt på sistone, och jag har inte hunnit med någonting. Men kan ju gotta mig åt att imorgon är sista dagen. Idag har allting vart riktigt trevligt :) Har vart mysigt folk att jobba med. Och en kille :D Han va skitskoj :) Och rätt snygg :D
Menmen, har nyss vart och hämtat ut ID-kort, och ett paket ;D Som jag sa när jag märkte att all Ranma var borta "Jag har lite planer.. ;D"
Här är en av planerna!

div> <font size="5″>SÅ JÄVLA FIN!</font></div>
<div>Min största box hittills, har bara boxar med 3 fodral i :z (och boxar med 5 fodral, men det är smala fodral så..)<br />Men nu när jag ÄNTLIGEN har tid att vara hemma, så mååååste jag göra rent Potatis bur, den luktar blä! Haha, sen ska jag äta nåt, MUMS! Kanske vattenmelon &lt;3?<br />//JOHANNA</div>
SÅ JÄVLA FIN!
Min största box hittills, har bara boxar med 3 fodral i :z (och boxar med 5 fodral, men det är smala fodral så..)
Men nu när jag ÄNTLIGEN har tid att vara hemma, så mååååste jag göra rent Potatis bur, den luktar blä! Haha, sen ska jag äta nåt, MUMS! Kanske vattenmelon <3?
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: