>

Första lediga dagen!

Har varit helt busy ända sen jag började jobba, och igår var jag på Residensrally också. Så inte "ledig" då heller.. Men ja, det var första gången på 3 år som jag åkt med :D Och det har nog aldrig vart så trevligt. Dock blev jag supertrött efteråt, så jag la mig i bilen och sov lite..

Bild på bilen måste såklart med! Jag har faktiskt kört den (aaa) BRED som satan!

Imorses fick jag äntligen sova ut! Sov 11-12 timmar skönt :) Men imorgon börjar jag jobba på Elux, så det känns mindre skönt, men det blir säkert bra! Idag var jag inte speciellt sugen på nån frukost, allt är ju så äckligt.. Men kom på att jag skulle gå ut och plocka jordgubbar + smultron, och till det åt jag piggelin, tihi :D 
Men nu har jag gjort mat, så den + en Wallander film väntar! Men jag är inte hungrig, :<
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: