>

Gud va skönt jobbet va idag!

Åkte hemifrån med glänsande ögon, jobbet var välbehövt. Jag blev riktigt glad, det kändes precis som första veckan :)
Sofi ska höra med dom på mitt 3e jobb, på måndag, ifall jag kan skippa första veckan och ändå ta jobbet :) Hon är snäll hon!
Nu måste jag göra mat fan. Kl 5 ska jag se på Onizuka, som håller på typ 2,5 timmar.. Sen måste jag nästan sova direkt. Ah, det är ju iallafall kul att man har någon fritid. Imorgon slutar jag iallafall halv 1. Dock ska jag va på Tombolan, så det känns lite nervöst, men spännande.
Gay bara att det typ inte finns något med japanskt tal, ärligt talat, engelsk dubbning bara förstör allt bra och roligt.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: