>

I feel happy!

Ohwow, nu är jag flötig som satan! Duschar ju håret bara varannan morgon, nu när jag har sommarlov. Och jobbar ju så man svettas som en gris, men visst, det är fräscht :) Nu jobbar jag bara fredag och lördag och nästa veka, sen är det slut på Elux, känns rätt skönt. Jag är lite nyfiken på hur jobbet på skolan kommer va. Hur mycket man jobbar, hur mycket man tjänar och så.. :)
Asså, det va nåt jag tänkte på, vafan va det.. Var det något med anime? Probably, ah iallafall!
HAr nuyss kommit hem, åkte direkt och handlade efter jag kom hem från jobbet ;D Måste göra mat snart, men inte än. Det ska ju bli färdigt precis lagom till Mammas Pojkar börjar, jag måste ju se det. Jag älskar Jane (a)
BTW; SÅG EN SKITSNYGG BRUD PÅ WILLYS. Tyvärr hade hon pojkvän och barn.. :<
Bjuder på en gammal bild! Haha, ;D About that, jag åker med min Granne till jobbet och av oss är det hon som är sminkad och fixad, men visst! :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: