>

Jag vill se på ParaKiss :)

Men ja, ska få hem ett paket imorgon, antagligen är det mina NANA boxar, som jag beställt från USA. Fick dom ju på mindre än en månad, så det är ju plus! Men vet inte om jag kan börja se det än. Eller jo klart jag kan. För dom två kommande helgerna MÅÅÅSTE jag faktiskt plugga, tro det eller ej. Men vi har några hundra sidor att läsa + skriva om angående historisk litteratur. SÅ det måste man ju faktiskt plugga för att göra. Usch det kommer bli hemskt. Hann ju inte plugga nåt helgen som nyss va. Så ah.
Iaf som sagt var vi på Kinnekulle idag, det va jobbigare än vad jag hade trott, att gå upp alltså. Men det va skitkul ändå :) Fast hinner inte skriva mer. Mååååste bajsa, fan!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: