>

ÄNTLIGEN HEMMMMMMMMA!

Sweeet ;) Dock är det bara en del av min order. Resten är från USA, och blir nog skickat senare idag/imorgon. :D
Dagen har vart hårt, och känner att magen längtar efter mat! Snart ska vi börja lägga mer plattor... KUL!!!!!!
Tänkte jag skulle se Samurai X: Reflection, men det får väl bli imorgon, är så sent nu. Ska göra nån mat och lägga mig se på sista avsnittet på volym 6 av GTO (dvd:n har stått med ett otittat avsnitt sen i söndags. HAHA)
Jag är hungrig!
MEN AH, känns gött. Missade ju jobbet i tordags, men nu ligger jag iaf på 500 kr redan! På två dagar, vi tjänar rätt bra. Dock tycker jag vi borde få lite mer betalt, eftersom vi gör rätt tunga jobb för det mesta.
Vad var det nu igen?! Jo juste, MAT! Ciiiao
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: