>

Jag tror jag dör..

Jag känner mig inte speciellt glad, men hjärtat spricker av glädje, ögonen vill gråta. Jag pratar om anime. För vissa kanske det verkar stört, men jag blir så himla lycklig av anime.



"Idag skickar Megastore.se följande produkt(er):"

Awww. Synd bara att de andra boxarna inte kommit in än. Men man får ta det som det kommer. Snart ska jag iaf få se Samurai X - Reflection <3
SKa snart kolla posten, och hoppas att det ligger en avi i brevlådan, men det tvivlar jag på.
Idag mår jag faktiskt riktigt bra, snuvan är typ borta. Bara lite hosta och så ibland. Det va bra av mig att avstå det roliga nöjet att gå till skolan ons-idag. Jag har hunnit bli frisk tills nästa vecka. Det är väl det viktigaste?
För övrigt ser jag på Onizuka, det är sjukt bra <3
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: