>

Känns som söndag. Skönt med en dag till ledigt..

Vaknade vid 10 idag och va suuuupertrött. SKulle va gött sova längre, men det går ju inte. Så ska bli sjukt sköööööönt att gå lägga sig nu, och hoppas man vaknar tidigt imorgon.
Blev lite sent går, vet inte varför. Tänkte lägga mig halv 10, men sen satte jag mig vid datorn (anime ni vet...) och kom inte i säng förens halv 1.. Men typ asså. Kyou Koi wo Hajimemasu är en manga serie som jag läste för.. nåt år sen. Så sökte jag bilder, och fick upp bilder som va som tagna ur en anime serie?! Blev helt wow. Sökte upp det på animenewnetwork. Och visst var det så, en OVA serie (dock endast ETT avsnitt på 20 minuter).. Blev lite tveksam när jjag såg den va ratad "Decent" vilket inte är alls bra.. Men bestämde mig för att se det där avsnittet ( JA, jag glodde på internet, jag skäms. Men finns inte någon release ändå (a)) Jag förstår verkligen inte hur den kan va så dåligt ratad!?!??!! Jag grät som ett spädbarn. SJälva ansnittet var bara som en kort snutt i slutet av mangan (så jag visste vad som skulle hända, samt vad som HÄNT INNAN..!), kanske därför den va dåligt ratad. Jag som läst mangan, och hängde med. I felt the pain. Låter skitdum men ja typ sådär. Skulle jag inte läst mangan, skulle jag va lost typ, och tycka det va supermega löjligt.
Iaf idag. Eller just nu så är HP, Tina och Oscar på besök. Vi har ätit pizza, jag som är så social tog med mig pizzan till mitt rum.. OCH SÅG PÅ GTO <3
Men nu ska jag sova. Godnatt världen, dröm om mig!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: