>

TJENA TJENA !

Har inte riktigt haft tid och lust att skriva något, praktiken är som sagt igång i full fart :) Sen får man inte fota och greja inne på Elos, så kan väl inte direkt lägga upp bilder och berätta om dagen, haha.
Men ja, idag är första dagen som bara rullat, har vart lite småstrul igår och speciellt i tisdags morgon!
Gissa vad? Imorgon slutar jag tidigare, yaay <3 Och sen ska jag nog dra mig och leka med en söt liten kompilompis, så det känns riktigt skönt!
Frågan är - kommer jag få va vid fräsarna även nästa vecka? Tror inte det, synd, jag är smått kär i typ alla människor där! Hihi, Frasse säger han ska dra med skolkatalogen imorrn och visa alla, OM HAN KOMMER IHÅG :):):)
Ska inte sitta och tjata om massa ointressant nu när jag skriver!

För övrigt är Rosanna Charles med i Lyxfällan idag, man har ju bara gått och väntat på det! :D Men det börjar ju kl 21, så man kan ju undra om det är för sent? Ioförsej är det fredag imorrn, men ändååå.
Puss!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: