>

Trodde jag skulle gå sönder hahaha!

Åh my god, fick panik. Satt med mobilen och så fick jag nåt bug, och mobilen dog och ville inget längre, den ville inte ens göra en hard reset, för den reagerar inte när jag svara på att jag ville göra en hard reset. Jag ba NEEEEJ 3e mobilen som gått till spillo på ett halvår :<! 
MEN efter massa olika försök att göra en hard reset lyckades tillslut jag få fram den underbart vackra multifärgade skärmbilden <3, så följde jag instruktionen, och mobilen startades om. Men fick panik igen, den tog typ rätt lång tid att starta, trodde det inte skulle gå.
OCH SEN HÖRDE JAG STARTLÅTEN, och trodde jag skulle börja gråta av lycka!
Nepp, nu får jag väl fixa lite med mobilen.. Sen spela.
Ba för alla tyckte det va sååå intressant :):) hihi
Vilken stilig jävel!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: