>

Har klippt mor!

Lite duktig är jag fan. Haha nejmen, ville först ba fläta hennes hår, för ville testa göra en fiskbensfläta. Min mor har ju längre hår än mig, och så är det ju lättare än att göra på sig själv. :) Men slutade med att mamma tjatade om att jag skulle klippa henne, har ju hört det nu ett tag. Nu ska jag hitta något att äta, sen se på Dahmer, typ "biografi" av en seriemärdare. Den är säkert bra, tror inget annat. Men vad jag har läst ska filmen inte innehålla någon kannibalism eller (direkt) nekrofilism.. Lite gore hade nog gjort filmen mer sevärd, men ändå :) Får hålla tummarna!
Ofta kan en bild få en att tro att en film ska va på ett sätt, men ne finns nog inte mycket blod i den här filmen..
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: