>

Har rensat det sista onödiga i mitt rum, haha.

Blev sjukt irriterad förut, för tänkte på att jag måste köpa massa lakan och påslakan, och det får inte plats. Så ah, då får jag väl börja ha ALLT mitt i mitt rum. Har en "förvarings"garderob, som jag rensat förut lite ytligt. Nu slängde jag allt onödigt. Så fick en hel hylla över för mina sängkläder, yaaay me! Hittade även lite gamla spel som jag sparat i en spindel (På tal om spindel, vart fan har min "sovfilm"spindel tagot vägen haha :< Ska kolla i brors rum, den grisen :o) Ska fan spela Mulle Meck nu, hahaha askasst.
Bara jag som ÄLSKAR att rensa ut och slänga grejer? Får en kick av det haha.
Mangan tar ju lite plats, men kan verkligen inte göra mig av med det, haha jag som hatar att läsa.
Vad ska jag göra idag tro?
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: