>

Hemma från teorin (y)

Teori suger som fan, fan va allt jämt suger va? Nejmen ändå, kan ju inte påstå jag känt mig speciellt pigg på senare tid, tyvärr inget som jag pratar om, jävligt synd för er va? Iallafall, drog till netto lite snabbt, köpte en (till) påse godis, sen har jag en chokladkaka också. Fatlife typ. Men gött som fan är det me godis till frukost..!
Sitter just nu, lyssnar Whitesnake och ba tar det lugnt, medans allt annat känns rätt jävla segt. Det är nog fan bättre att jag inte skriver alls när jag ändå inte har nån ork till att skriva något intressant. Puss va, nu ska jag hitta några kläder som inte får mig att känna mig som ett äckel :')..
proffsfotarN.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: