>

Väggar och golv

Känner mig så jävla trött och typ. Ah jag orkar inte något. Känns segt att det snart är skola, men ska nog bli kul att bara se dom. Och leka med Sofi!
Igår var vi hos mina kusiner hela dagen, hjälpte till sätta upp tapeter, det blev lite sent.. Men det var väl rätt okej, hade trevligt, spelade lite spel med barnen, och ja ^^..
Om typ en timma ska vi dit igen, och va med lägga golv. Frågan är då - ska jag följa med? :) Har typ inget annat bättre för mig, så kan lika gärna följa med. Jag vill lägga golv, det är så jävla kul, dock vet jag inte om jag är med, dom är redan 4 vuxna där ute, känns som om ah, det inte behövs någon mer. Men leka med småbarnen, kan väl vara roligare än att ba sitta hemma och typ.. sitta!
Haha, nu blev jag glad!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: