>

Kom nyss hem!

Missade bussen imorse, men kom till skolan 20 i 9, yaay! Arbetsmiljö & Säkerhet lektionen(erna) gick mycket bättre än väntat, fick klart allmänbelsynings kartläggningen smidigt som fan, bara för jag är jättebra. Fick vänta hela 1 timma och 10 minuter på bussen efter skolan, det är sjukt synd om mig! Men idag åkte Jim bussen, det var länge sen man pratade med honom nu :) Skoj, ehe. Idag ska jag ha lika kul som vanligt! Tyvärr är all påskmust redan slut :< Och kan inte äta negerbollar idag, har ätit det dom senaste 2 dagarna. Eller careface, ska bli rund som en boll ändåså, fett är ju asanajs. Brukar ju sitta äta margarin till mat. Fast lite smör med socker är gott faktiskt :@ Idag ska jag fan äta pannkakor! Har inte ätit det på någon dag nu, så sorgligt asså! Och så vill jag ha tea, grrrr :D
Men nu till det viktigaste, fick hem en till film idag, yaaaay!
EHEHE längst ner i ghibli "högen"(inte en hög, men ja..) är min absoluta favoritfilm HOWL'S MOVING CASTLE <3 Fast den borde ju vara högst upp men..
OMG OMG OMG IDAG SKA JAG SE SISTA BASILISK DVD:N, ich bin excited!
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: