>

Tisdag, om två veckor har skolan börjat!

Nu sitter jag och äter upp min mat, som jag inte hann äta upp på jobbet (det är DITT fel :)) Kom hem för typ en halvtimma sen eller nåt, toan direkt, love it !
Asgay :)
Vart nog rätt latit idag, ibland vill säga. Men vi har ju liksom kommit nån vart. Lagt färdigt alla plattor, och man ba YEEES. Sen kommer vi på att Klüft vill typ ha lite plattor vid dörren, GRÄVA OCH PLATTA DET IMORGON (YYY). Kommer nog hinna börja lägga plattor på en annan solgård imorgon också, får man hoppas på...
Va och handla, sooooklad, hårinpackningar, balsamspray (<3) och lite mat.  Tjockis :)
KLOCKAN ÄR 17:17, omg!
Imorgon ska jag duscha, har inte gjort det på typ 8 dagar nu. :) Ska bli skönt, fast det är ju så jobbigt!

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: