>

I väntan på buss..

Igår kändes verkligen inte som min dag, jobbigt från morgon till kväll. Men idag hoppas jag det är bättre :) Sitter i skolan och har typ slutat ;D Hade svenska uppsats vid 12 så då vart det ju slut i verkstaden för dagen, imorgon är det skriftligt prov + "uppkörning" i CNC B, och hann precis skriva klart alla anteckningar för Cincinnatin och Hyundaien, så ska faktiskt läsa igenom dom lite idag, usch.. Eller ah, iallafall Cincinnatin, jag kan visserligen den bättre än Hyundai(som jag bara stått vid 2 gånger..), man ska ta Cincinnatin skriftligt, och sen Hyundai muntligt. Det är ju alltid lättare när man väl står vid maskinen och veta vad knapparna heter och komma in i det liksom. :)
Nog om CNC, får nog hem min HD2 nästa vecka, så det känns riktigt bra :D Slippa min jobbiga mobil. och måste ladda ner massa mobilspel igen, det tar ju så lång tid.. Men en dålig sak... INGEN LÖN ÄN.. Fan och hörde idag att "det kanske inte hinner komma lön innan jul" FYFAN, hur ska jag kunna köpa julklappar till mor och far isåfall? Kan ju låna av mitt sparkonto, men då måste ju allt det gå via mor, och tror inte hon vill veta hur mycket jag behöver...
Ah, det vore ju nåt..!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: