>

Julklappshandlande

Dagen har faktiskt vart riktigt bra :) Orkar dock inte skriva om det, för känner att jag har annat att fixa med!
Köpte allt det sista inför jul, och hittade även bhar, tröja och lite annat privat som jag inte visar på bild ;)
Och fick hem min HD2 idag, jävligt fort kom den!
Mitt första intryck - SHIT VA STOR. Men som sagt jag har inga problem med att ha med den någon stans, och jag kommer älska att se på film och spela spel på den <3!
Minuset är att det inte är "vanlig" touch screen, som känner av tryck. Denna känner ju av magnetiska "vågor", som finns bland annat i kroppen. Så naglarna funkar ju inget bra att använda. Men det blir lättare efter ett tag faktiskt :D
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: