>

Länge sen man fick dockor!

Kände att bilderna inte blev speciellt bra, när figuren fortfarande ligger i lådan, så. Men fick en sån ;D
Har även fått morgonrock, pyjamas, sunefilmer(hahaha :D) och lite annat.
Positiv reaktion från både mor och far på deras paket ifrån mig :D Så det känns väldigt bra! Har inte hört vad bror tyckte, men klart han blir glad för snygga kläder, när han inte ens behövt vara med och köpa dom. HAH ;D (jag är alltid med bror och säger vad han ska köpa, eller så köper jag åt bror (a))
Känns iallafall som om det vart en lugn jul, eftersom det inte blev så stort i år. Så det känns riktigt bra :)
Frågan är, kan jag med att vara så osocial att jag går och lägger mig även fast gästerna fortfarande är här..? Känner mig fan trött. Men ah, får väl börja plocka lite och så först :)..
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: