>

Och nu har även jag blogg! :3

Jaa, kan det inte bli mer underbart ?
:)
Har suttit typ hela dagen och fuckat loss på att jag inte fatta nåt om hur man designade bloggen, menmen i slutet gick det ju lagom bra ^^ Det ser ju ut som det gör. Är ju heller inget proffs på photoshop så, eller rättare sagt, kan typ bara måla streck :<
Eller jag har sett på film oxxå! The Eye, den är ju så bra :D
Och och och ! Idag skickades mina saker iväg från kawaiidesign, så hoppas dom kommer snart.. Och mina skor, dom borde komma snart! :o
Och jag vill till stan och handla liteeee.. typ sött glitter grejjs att ha i fejjan! och shampoo&balsam + balsamspray.
Men ja, jag är inte död än!
:D
Nu ska jag försöka sova, har ju vart så duktig på att lägga mig sent nu under lovet.
Godnatt
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: